Monday, August 15, 2011

UNTUK KAMU..

Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku

Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada




plz:lagu nie khas untuk ko ye..
aku arap ko paham sgt2x ar k..
aku pon terpakse mengalah walaupon perit yang aku lalui..
hemm......
nk wat mcm mne kan..
kan nye aku minta..semua nye dah takdir yang maha ESA..
aku harus akui nye..
dalam percintai harus ada seseorang yang mengalah..
so biar larh aq mengalah..
hemm...
walaupon sakit..
dah e2 yang membahagia kan ko dengan dia...
aku terpaksa akur...
hemmmmmm........
:(
:(
:(
:(

No comments:

Post a Comment