Monday, August 15, 2011

MENUNGGU..!!!





menunggu benda yang belum pasti...
aarr...
pening...
terus kan bersabar..
sesungguhnya Allah bersama-sama dengan orang yang sabar..
aarr,,,
kena kuat kan iman..
akidah kena jaga..
hemm...
xper ar aku paham perasaan ko 2..
ko x yh mcj aku pon xper....
aku mintx maaf sgt kt koe..
sbb aq wat kat koe mcm 2..
ko jangan larh risau sgt..
aku nie budak baik larh..
ko hemmm lu ngn dia okes...
aku kan nye ape..
aq syg giler kat koe 2 jer..xper pape niat pon..
aku pon baik gak dengan dia 2,,,
aku tau semua nye salah aku..
plzz ko jgn pikir tentang aku ye..
ko pikir tentang ko punye hemmm 2 jer aur..
hahakk..aku x cerita pon kt aaaa 2..
dia yang tau larh..
aku arap ko x salah kn aku arr..
kk.......
semekom..
iklhas dari hati aku sendiri....
^:>

No comments:

Post a Comment