Saturday, August 13, 2011

KENAPA AWAK TIPU SAYA!!




kenapa awak buat saya mcm nie...
saya sedih sgt2 tau x..
awak tipu saya mati2..
arrr..
kenapa ar ley jadi mcm nie awk..
asal awak x terus terang jer kat saya mase malam 2..
knp awak...
apa salah saya terhadap awk,,
saya cakap jujur ngn awak...
xder satu perasaan selindung pon..
tapi awak,,,,,,,,,,,,,,,,,
saya malas nk cakap dah awk..
awak sendiri pikir arr...
klu saya tau jadi mcm,saya x kan terus terang perasaan saya terhadap awak 2..
sumpah saya cakap kt awk..
aarrr............
malas saya nk citer ag papa kt awak..sebab aty saya terguris teramat sangat..
..............
awak saya harap sgt2 awak bahagia ngn SIDIA 2...
awak x yh pikir pasal saya pon x per..
saya memang slalu mcm nie..
tpi...knp awak wat saya mcm nie..
2 jer yang saya x boleh time...
hemmm
k ar awak.......
smpai sini sajer ar hubungan kita..
pas nie saya x gangu awak ag..dan x kwn ngn awak ag..
ssya sedih yang teramat sgt...
...............
:(









1 comment: