Thursday, November 4, 2010

ape ar salah aku kat ko nie

asal ar ko x ley time aku nie..

me:askom
you:kau cp??
me
:aku nie manusia ar,,xkn binatang kot..hehehe
you:memang lahh..aku x ckp pun ko bintang,,
me:nak jujo kew tipu2..hihihikk..
you:jjur lahh tkbek nipu.
me:nme aku aiman,,aq tau ko mesti mara punye..
you:ape masalah kau nk kaco hdup aku??mnyampah betol???
me:xde ar aju jast nk mintx maaf kat ko sgt2..
you:x payah..kau jgn kcau aku lagi la.. bongok??
me:aku kan nk periksa dah..
you:WHATEVER..
me:whatever is beautiful,whatever is meaningful,whatever gives U happiness,
may all that be Yours-today,tomorrow&forever?You are Very important person to me..



says:whats wrong with u??i;ve tried to call u a lots of times.everytimes i call u,
it said "the person you are calling is in your HEART"


mcm sia2 jer usaha aq nk kat dia 2....
aarrr......

No comments:

Post a Comment